بیکاری

بدان که دنیا سرای آزمایش وگرفتاری است، که آدمی هرگز در آن ساعتی آسوده وبى کار نشود، مگر این که آن بیکاری در روز قیامت مایه افسوس او گردد (امام علی ع)

بیکاری

بدان که دنیا سرای آزمایش وگرفتاری است، که آدمی هرگز در آن ساعتی آسوده وبى کار نشود، مگر این که آن بیکاری در روز قیامت مایه افسوس او گردد (امام علی ع)

ما مانند اصحاب کهف هستیم!


به گزارش بیکاری آنلاین، امروز دبیر جبهه خاسرون انقلاب اسلامی رسانه های بیگانه را متحیر کرد!

سخنگوی جبهه خاسرون انقلاب اسلامی در اولین نشست مطبوعاتی خود پس از بازگشت به مام وطن: این مطلبی را که برخی می گویند جبهه دچار گسست! شده تکذیب می کنم! جبهه خاسرون هم اینک در حال گذراندن دوران ****** (نشستن) هستند.

ایشان با تقدیر از به هم پیوستگی، همکاری و حضور در  صحنه ی بی نظیر اعضای جبهه، تشکیلات مطبوع خود را قابل قیاس با تشکیلات اصحاب کهف! دانست.

وی که با شور حماسی و نشاطی خاص سخن می راند گفت: ظن و گمان من اینست که پای کار انقلاب بودن سفت و سخت ما خبر از امام رضایی ماندن اساسی مان می دهد. تا باد چنین بادا!

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه اعضای جبهه شما را نمی بینیم؟! با برآشفتگی پاسخ داد:

ما اهل کوچه باغای جبروت و بچه های ناف ملکوت و همسایه بغلی خدا و ملائکه هستیم! چه باک اگر در این دنیای دون و پست و حقیر و خاکی ناسوت شما قدم هم از قدم بر نداریم! چه باک هان؟!!!


عضو دیگر جبهه که با تاخیر هم به نشست مطبوعاتی خود رسید در پاسخ به سوالی مشابه سوال دبیر جبهه، گفت:

اعضای جبهه در ماه مبارک رمضان جلسات سنگین و طاقت فرسایی داشتند که جلسات تا نزدیکی های صبح ادامه پیدا می کرد، و به دلیل فشردگی بیش از حد کارهای فرهنگی در ماه مبارک، همزمان با عید سعید فطر تصمیمی اتخاذ شد مبنی بر اینکه اعضای جبهه به سفر مشهد مقدس رفته تا تجدید قوایی بکنند...

وی همچنین ضمن تایید صحبتهای دبیر جبهه گفت: من هم به شدت تکذیب می کنم این حرفهایی که هم در داخل و هم در خارج راجع به جبهه می زنند. چند روز پیش یکی از دوستان با یک لحن همراه با ترحم به بنده می گفت که، «چه خبر از جبهه خاسرون؟!». من هم در پاسخ این دوست عزیز گفتم: لحظه ای در جبهه وجود ندارد مگر اینکه ما راجع بهش فکر کردیم و برنامه داریم.

وی افزود: اگر نگاهی به آمار و ارقام بیاندازید متوجه خواهید شد که بعضی کارهای جبهه در تاریخ جمهوری اسلامی بی نظیر است، و این جبهه هم اکنون در حال فعالیت است هر چند که در ظاهر خبری نیست...

عضو جبهه خاسرون در بخش پایانی کنفرانس مطبوعاتی خود گفت:

منتظر خبرهای جدید از جبهه تا دو روز آینده باشید.

در آخرین لحظه خبرنگاری پرسید: صحبتهای شما با دبیر جبهه متفاوت به نظر می رسد. این هم در برنامه بوده؟ 

عضو جبهه پاسخ گفت: امروز چقدر هوا خوب است!


لازم به ذکر است این نشست خبری جنجال برانگیز، رسانه های بیگانه را از سکوت خارج کرد.

آشوسیتدپرس! نوشت: نشست مطبوعاتی امروز جبهه خاسرون دشمنان انقلاب را ناامید کرد.

گادرین! هم با تیتری مشابه در صفحه نخست نوشت: اعضای جبهه همچنان متحد هستند و فعالیت های ما برای فروپاشی این جبهه بی اثر بوده!


پسنوشت--> حجم پیام ها قابل توجه بود!

نظرات 3 + ارسال نظر
حبیب پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 16:19 http://bikari.blogsky.com

ضمن تایید تکذیبات دبیر محترم به عنوان عضو کوچکی از جبهه اعلام می دارم که اعضای جبهه خاسرون "کزیر الحدید" (مانند پاره های آهن)، محکم و با صلابت ایستاده اند و همان طور که ایستاده اند با فریادهای دشمن شکن "نحن القاعدون" دشمن دون را در بهت و حیرت فرو برده اند به طوری که در تمام مراکز استراتژیکشان در حال تحلیل این واقعه هستند!
خاطر نشان می کنم اعتقاد ما به عصای موسی آنقدر قوی و محکم است که به ذهن هیچ یک از استراتژیست های آنان نخواهد رسید!!!

رهااااااااااااا پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 15:22

سلام
دمت گرررررررررررررررررررررمم....
عجب نشست خبری ای هم هست

الف ! سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 22:59

نحن الخاسرون!!!
والخاسرون هم الغالبون!!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.