بیکاری

بدان که دنیا سرای آزمایش وگرفتاری است، که آدمی هرگز در آن ساعتی آسوده وبى کار نشود، مگر این که آن بیکاری در روز قیامت مایه افسوس او گردد (امام علی ع)

بیکاری

بدان که دنیا سرای آزمایش وگرفتاری است، که آدمی هرگز در آن ساعتی آسوده وبى کار نشود، مگر این که آن بیکاری در روز قیامت مایه افسوس او گردد (امام علی ع)

شروع نشده تمام شد

آشنایی من با او زیاد طول نکشید. انگار که ترکم کرده. در تمام مدت آشنایی ساکت بود یک کلام نگفت. اما وقتی که از هم جدا می شدیم صدایم کرد. انگار میدانست ممکن است دیدار آخر باشد. من رفتم و دلم پیش او بود. دوباره صدایم کرد، محل نگذاشتم به فریادهایش. صبح دیگر او را نداشتم. همین.

چه کوتاه بود این آشنایی.


تازه داشتم رویاهای آینده را در ذهن می ساختم.

خدایا تو بیهوده نمی آفرینی. تو بازیچه نمی آفرینی. همه چیز پیش تو مقدر است.

داشتم فکر می کردم که کمال او چیست؟ هر چیز کمالی دارد. اما عقل من به کمال او نمی رسد!


هنوز چشم انتظارش هستم...

نظرات 2 + ارسال نظر
رهااااااااااااا پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 17:29

سلام
برداشت خوبیه
یعنی از این دید هم میشه به قضایا نگاه کرد...
اما میشد بیشتر توضیح داد..........

آلام سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 06:34 http://alaam.blog.ir

از آخر این آشنایی بگو! بازم دیدیش!؟
اونم تو رو دید؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.